ترنمترنم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ترنم زندگیم

دختر گلي

1394/8/23 19:36
نویسنده : honey
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترك قشنگم الان كه دارم برات مينويسم تو بيمارستانم شيفت شبم وشما هم خونه مامان گلي(به قول خودت)الان 2سال و يه ماهته ماشالله يه دختر ناز و تو دل برو.تو شهريور از شير گرفتم خيلي خوب بودي زياد اذيتم نكردي گل نازم.نسبت به اين سن وسالت ماشالله كه چقد بلبل زبوني يعني همه عاشق حرف زدنتن خيلي قشنگ و ناز صحبت ميكني باور كن اسنادش(فيلمات)همه موجوده...نمونش تا يهكار اشتباه ميكني كه من ناراحت ميشم سريع مياي پيشم ميگي :مامان با من قهري منو دوس نداري اگه من بگم كه از دستت نارحتم سريع ميپري بغلم دوتا دستات دور گردن محكم ميگيري بغلم ميكني ميگي نه پسرم سوالناراحت نباش من دوست دارم(حالا نميدونم چرا ميگي پسرم و تاكيد داري كه من پسرتمچشمک)واگه كه بگم كه منم دوست دارم عاشقتم بازم همون كار ميكني ايندفعه چن تا بوس ابدارم مهمونم ميكني صورتت ميچسبوني به صورتم ميگي منم دوست دام جيگر مني...عزيزم كه عاشق اين كاراتم ماماني،خيلي شيطون و بانمكي من و بابا كه عاشق كاراتيم دوستت داريم گلم.

ديگه برات بگم كه من و بابا رو مهمون اتاقت ميكني واسمون چايي ميريزي غذا درست ميكني بعدش بايد با هم بخوريم دست پخت شما رو.تا من ميخوام برم شيفت شب ميگي مامان تو ميري بيدادستان منم ميرم خونه مامان گلي ميخوابم اي جونم  اين كه ميگي دلم ميخواد بتركه چون كه ميدونم دوست داري پيش خودم بخوابي ولي اين قدر كه خانمي به روي خودت نمياري و خودت بزرگ نشون مدي جيگري.من يه بار واست از بيمارستان اسمارتيز خريدم الان ديگه عاشق اسمارتيز شدي همش ميگي مامان برام از بيدادستان اسارتيز بيار با اب البالو(به قول خودت)يه بار برات لواشك خريده بودم از اينا كه شبيه شكلاته ميگفتي شكلات البالو ميخوام كلا البالو خيلي دوست داريبغلبه پفك ميگي پخك،به تخم مرغ ميگي تُخُم به نارنگي ميگي نارنجي البته بيشتر ميوه هارو هلو ميبيني بس كه هلو دوست داريخندونکكل وسايل كمدم از دستت جمع كردم يعني تمام رژ لبام نابود كردي بس كه به لبات و موكت و زمين وزمان ماليديعصبانیولي هنوزم دست بردار نيستي و تا كيفم حسابي بهم نريزي خيالت راحت نميشه.بالاخره كه خيلي خيلي خيلي ......دوستت دارم نفسم اين هميشه تو ذهنت بسپار اگر كه وقتي بزرگتر شدي باهات ناراحتي كردم يا خدايي نكرده دعوايي چيزي بدون كه همون يه لحظه شايد از روي ناراحتي بوده يا شايدم فك ميكردم به صلاحته گل ناز مامان ولي بدون كه تو عزيزترين و باارزشترين موجود زندگيم ترنم نازمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)